forum Kön (18+) Om jag är gay?
  • Författare
    meddelanden
  • # 5149
    ^ ^ Bobblehead
    0 inlägg

Inga nya inlägg Hej! Du hade en känsla av att neponyatki snäll och god man, men som en flickvän zamichaesh lockade fysiskt väl när det gäller kön? Jag är 19 år, om ens det. Jag har en pojkvän som jag har först i termer av kön och jag är med honom i 1,5 år. Men när hennes vän promenad i parken eller tittar på en film på hennes hus som jag vill kyssa henne. Jo, hon verkligen fungerar som leder som berör mig Tipo misstag eller klänningar med mig. Killen jag är rädd för att säga det på mig svartsjuk. Men hon hade mer att hans flickvän - / kan jag lesbisk?

• # 5152
    Ameli
    0 inlägg

Tills paprobuesh inte uznaesh 😋👍🏻 inte paprobuesh Budisov att tänka på hur det skulle kunna vara.

• # 5207
    G_R_O_Z_N_A_YA
    0 inlägg

Det är ingen fara. I den här åldern, det finns många experiment.

• # 5208
    Night Moony
    0 inlägg

Korrekt inte berätta en kille lista ut det första i sig. Tänk på dig själv om du är ett halvt år med en kille som du plötsligt kan bli en lesbisk? Kanske är du bara bi. Då dig oavsett vem man ska älska. Du menar inte lockat en viss våning, men mannen själv.

• # 5284
    AnteLucem
    0 inlägg

Att ingen zamarachevaysya! Du är okej med pojkarna tochna😜 Lizbiyanki inte gulyayut😂

• # 5430
    liana
    0 inlägg

Det förefaller mig helt enkelt därför att ingenting händer ... Så killen inte passar dig eller uttråkad)

• # 6158
    Karapuzka
    0 inlägg

Min vän hade en vän, och det är upp till 20 år, träffade killarna och sedan blir en lesbisk, hon är nu 27 år gammal. Och det händer, lyssna på dig själv, inte leta efter tips här

För att svara på denna tråd logga in.