Forums Sex (18+) Enten jeg er homofil?
  • forfatter
    meldinger
  • # 5149
    ^ ^ Bobble
    0 innlegg

Ingen nye innlegg Hei! Du hadde følelsen av at neponyatki snill og god mann, men som en venninne zamichaesh tiltrukket fysisk godt, i form av sex? Jeg er 19 år, hvis den. Jeg har en kjæreste som jeg har først i form av sex, og jeg er med ham i 1,5 år. Men når hennes venn gå i parken eller ser en film hjemme hos henne at jeg vil kysse henne. Vel, hun sikkert fungere som leder som berører meg tipo uhell eller kjoler med meg. Fyren jeg er redd for å si det på meg sjalu. Men hun hadde flere ønsker hans kjæreste - / kan jeg lesbiske?

• # 5152
    ameli
    0 innlegg

Inntil paprobuesh ikke uznaesh 😋👍🏻 ikke paprobuesh Budišov å tenke på hvordan det kunne være.

• # 5207
    G_R_O_Z_N_A_YA
    0 innlegg

Bare hyggelig. I denne alderen er det mange eksperimenter.

• # 5208
    natt Moony
    0 innlegg

Riktig ikke fortelle en fyr finne ut av det første i seg selv. Tenk på deg selv hvis du er et halvt år med en fyr som du kan plutselig bli en lesbisk? Kanskje du er bare bi. Da er du uansett hvem du skal elske. Du mener ikke tiltrukket seg en viss gulvet, men mannen selv.

• # 5284
    AnteLucem
    0 innlegg

At ingen zamarachevaysya! Du er bra med guttene tochna😜 Lizbiyanki ikke gulyayut😂

• # 5430
    Liana
    0 innlegg

Det virker for meg rett og slett fordi det ikke skjer noe ... Så fyren ikke passer deg eller lei)

• # 6158
    Karapuzka
    0 innlegg

Min venn hadde en venn, og så er det opp til 20 år, møtte gutta og deretter bli lesbisk, hun er nå 27 år gammel. Og det skjer, lytte til deg selv, ser ikke for tips her

For å svare på denne tråden kan du logge deg inn.