Forums Sex (18+) Of dat ik homo ben?
  • auteur
    ^ ^ Bobblehead
    0 berichten

Geen nieuwe berichten Hello! Je had het gevoel dat neponyatki vriendelijk en goed een man, maar als een vriendin zamichaesh fysiek goed aangetrokken, in termen van seks? Ik ben 19 jaar, als dat. Ik heb een vriend, die ik eerst op het gebied van seks en ik ben met hem voor 1,5 jaar. Maar toen haar vriend wandeling in het park of het kijken naar een film in haar huis dat ik wil haar te kussen. Nou, ze zeker fungeren als leads die mij raakt per ongeluk Tipo of jurken met me. De jongen die ik ben bang om het te zeggen tegen me jaloers. Maar ze had meer willen zijn vriendin - / kan ik lesbische?

• # 5152
    ameli
    0 berichten

Tot paprobuesh niet uznaesh 😋👍🏻 niet paprobuesh Budišov te denken hoe het zou kunnen zijn.

• # 5207
    G_R_O_Z_N_A_YA
    0 berichten

Maakt niet uit. Op deze leeftijd, zijn er vele experimenten.

• # 5208
    Night Moony
    0 berichten

Naar behoren aan deze niet vertellen een man cijfer voor het eerst op zichzelf. Denk aan jezelf als je een half jaar met een vent als je plotseling een lesbische kan worden? Misschien ben je gewoon bi. Dan moet je het maakt niet uit wie aan de liefde. Je bedoelt niet aangetrokken een bepaalde verdieping, maar de man zelf.

• # 5284
    AnteLucem
    0 berichten

Dat er geen zamarachevaysya! Je bent goed met de jongens tochna😜 Lizbiyanki niet gulyayut😂

• # 5430
    liaan
    0 berichten

Het lijkt mij gewoon omdat er niets gebeurt ... Dus de man heeft u of verveeld niet past)

• # 6158
    Karapuzka
    0 berichten

Mijn vriend had een vriend, en dus is het tot 20 jaar, een ontmoeting met de jongens en daarna uitgegroeid tot een lesbienne, ze is nu 27 jaar oud. En het gebeurt, luister naar jezelf, niet op zoek naar tips hier

Om te antwoorden op deze discussie log in.