foorumit Sex (18+) Olipa olen homo?
  • kirjailija
    viestien
  • # 5149
    ^ ^ Bobblehead
    0 viestiä

Ei uusia viestejä Hei! Sinulla oli tunne, että neponyatki kiltti ja hyvä ihminen vaan tyttöystävä zamichaesh houkutteli fyysisesti hyvin, mitä sukupuolta? Olen 19 vuotta, jos. Minulla on poikaystävä, joka minulla on ensimmäistä kannalta seksiä ja olen hänen kanssaan 1,5 vuotta. Mutta kun hänen ystävänsä kävelyllä puistossa tai elokuvaa kotiinsa että haluan suudella häntä. No, hän varmasti toimivat johdot, joka koskettaa minua tipo vahingossa tai mekkoja kanssani. Kaveri Pelkään sanoa minulle mustasukkainen. Mutta hän oli enemmän haluaa tyttöystävänsä - / voin lesbo?

• # 5152
    ameli
    0 viestiä

Kunnes paprobuesh ei uznaesh 😋👍🏻 ei paprobuesh Budisov miettiä, miten se voisi olla.

• # 5207
    G_R_O_Z_N_A_YA
    0 viestiä

Ei se haittaa. Tässä iässä on monia kokeiluja.

• # 5208
    Night Kuutamo
    0 viestiä

Oikein eivät kerro kaveri luku sitä ensin sinänsä. Ajattele itse, jos olet puoli vuotta miehen kanssa kuten voit yhtäkkiä lesbo? Ehkä olet vain bi. Sitten sinun ei väliä ketä rakastaa. Tarkoitatko ei houkutellut tietty kerros, mutta mies itse.

• # 5284
    AnteLucem
    0 viestiä

Että mitään zamarachevaysya! Olet kunnossa poikien tochna😜 Lizbiyanki ei gulyayut😂

• # 5430
    liaani
    0 viestiä

Minusta näyttää siltä, ​​yksinkertaisesti koska mitään ei tapahdu ... Joten kaveri ei sovi sinulle tai tylsistynyt)

• # 6158
    Karapuzka
    0 viestiä

Ystäväni oli ystävä, ja niin se on jopa 20 vuotta, tapasi kaverit ja sitten tulla lesbo, hän on nyt 27 vuotias. Ja se tapahtuu, kuunnella itseäsi, älä etsi vinkkeihin

Vastata tätä säiettä kirjaudu sisään.