Fora Køn (18+) Uanset om jeg er bøsse?
  • forfatter
    meddelelser
  • # 5149
    ^ ^ Bobblehead
    0 Indlæg

Ingen nye indlæg Hej! Du havde på fornemmelsen, at neponyatki venlig og god en mand, men som en kæreste zamichaesh tiltrukket fysisk godt, i form af sex? Jeg er 19 år, hvis. Jeg har en kæreste, som jeg har først i form af sex, og jeg er sammen med ham i 1,5 år. Men da hendes ven gå i parken eller ser en film på hendes hus, som jeg ønsker at kysse hende. Nå, hun bestemt fungere som kundeemner, der rører mig Tipo et uheld eller kjoler med mig. Den fyr jeg er bange for at sige det på mig jaloux. Men hun havde mere ønsker sin kæreste - / kan jeg lesbisk?

• # 5152
    ameli
    0 Indlæg

Indtil paprobuesh ikke uznaesh 😋👍🏻 ikke paprobuesh Budišov at tænke, hvordan det kunne være.

• # 5207
    G_R_O_Z_N_A_YA
    0 Indlæg

Det gør ikke noget. I denne alder, er der mange eksperimenter.

• # 5208
    Nat Moony
    0 Indlæg

Korrekt ikke fortælle en fyr figur det ud først i sig selv. Tænk på dig selv, hvis du er et halvt år med en fyr som du pludselig kan blive en lesbisk? Måske er du bare bi. Så du ligegyldigt hvem de skal elske. Du mener ikke tiltrukket en vis gulv, men manden selv.

• # 5284
    AnteLucem
    0 Indlæg

At ingen zamarachevaysya! Du er okay med drengene tochna😜 Lizbiyanki ikke gulyayut😂

• # 5430
    liana
    0 Indlæg

Det forekommer mig, simpelthen fordi der ikke sker noget ... Så fyren ikke passer dig eller keder)

• # 6158
    Karapuzka
    0 Indlæg

Min ven havde en ven, og så er det op til 20 år, mødtes med gutterne og derefter bliver en lesbisk, hun er nu 27 år. Og det sker, lytte til dig selv, ser ikke for tip her

For at besvare denne tråd skal du logge ind.