fòrums Sex (18+) Ja sigui que sóc gai?
  • autor
    missatges
  • # 5149
    ^ ^ Bobblehead
    0 Missatges

No hi ha nous missatges Hola! Tenies la sensació que neponyatki amable i bo un home, sinó com una núvia zamichaesh atreta físicament bé, en termes de sexe? Tinc 19 anys, si de cas. Tinc un nuvi que tinc per primera vegada en termes de sexe i jo estic amb ell durant 1,5 anys. Però quan el seu amic passeig pel parc o veure una pel·lícula a casa que vull besar-la. Bé, per descomptat actuen com a clients potencials que em toca TIPUS accidentalment o vestits amb mi. El tipus em temo que dir que a mi gelós. Però hi havia més vol la seva nòvia - / puc lesbiana?

• # 5152
    Ameli
    0 Missatges

Fins paprobuesh no uznaesh 😋👍🏻 no paprobuesh Budišov a pensar com podria ser.

• # 5207
    G_R_O_Z_N_A_YA
    0 Missatges

Tant se val. A aquesta edat, hi ha molts experiments.

• # 5208
    nit Moony
    0 Missatges

Adequadament no comptar una figura home cap a fora primer a si mateix. Penseu en vostè si vostè és un any i mig amb un tipus com vostè pot convertir-se en sobtadament una lesbiana? Potser només ets bi. Llavors no importa a qui estimes. No vol dir atret a un pis determinat, però l'home mateix.

• # 5284
    AnteLucem
    0 Missatges

Que cap zamarachevaysya! Estàs d'acord amb els nois tochna😜 Lizbiyanki no gulyayut😂

• # 5430
    liana
    0 Missatges

Em sembla simplement perquè no passa res ... Així que el tipus no li convé o avorrit)

• # 6158
    Karapuzka
    0 Missatges

El meu amic tenia un amic, i el que és de fins a 20 anys, es va reunir amb els nois i després es converteixen en una lesbiana, ella és ara 27 anys. I passa, escolta a si mateix, no cal buscar consells aquí

Per respondre a aquest tema si us plau connectar-se.